Vacature Medewerker Backoffice

Medewerker Backoffice in Middelharnis

Logo Gemeente Goeree Overflakkee

Medewerker backoffice

  • Mbo-niveau
  • 27 uur per week
  • Schaal 6 (maximaal € 3.323,-) bij een volledig dienstverband (36 uur)
  • Sluitingstermijn tot en met 24 januari 2024
  • Het team Jeugd en Gezin

Als medewerker backoffice ben je verbonden aan het sociaal domein. Je verricht administratieve handelingen die voortvloeien uit de Jeugdwet/WMO. Dit loopt uiteen van het boeken van meldingen en aanvragen, het aanmaken van werkprocessen (postverdeling), het verwerken van beschikkingen, het verzorgen van de financiële administratie waaronder factuurcontrole, het berichtenverkeer, persoonsgebonden budgetten en het verzorgen van de administratie voor de vaststelling en inning van eigen bijdragen. Dit brede takenpakket vraagt om een flexibele houding en verantwoordelijkheidsgevoel. Wij zoeken een administratieve duizendpoot die samen met de directe collega's een goed draaiende backoffice kan neerzetten.

Profiel

Kwaliteit en accuratesse staan bij jou hoog in het vaandel; je zorgt er graag voor dat alles klopt. Je bent in staat correct om te gaan met vertrouwelijke informatie. De computer is bij de uitoefening van je taak je rechterhand waarbij jij de systemen optimaal weet te gebruiken. Het is nodig dat je het geheel overziet en hierdoor in staat bent om problemen op te lossen.

Wat vragen wij

  • Een afgeronde relevante opleiding op mbo-niveau;
  • Relevante ervaring in een soortgelijke functie en in genoemde werkzaamheden;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent analytisch ingesteld, flexibel en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent gericht op samenwerking. Je bent samen met jouw collega's verantwoordelijk voor een deugdelijke en juiste administratie;
  • Jij herkent competenties als accuratesse, klantgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid in jezelf.

Hoe is het om bij de gemeente Goeree-Overflakkee te werken?

Je werkt in een organisatie met korte lijnen. We weten elkaar te vinden we helpen elkaar. In onze organisatie is ruimte om jezelf te ontwikkelen. Als professional en als mens. Wij vinden balans tussen werk en privé belangrijk. Daarom heb je in veel functies de mogelijkheid om werk en privé op elkaar af te stemmen. Op kantoor ontmoet je collega's en zoek je actief de verbinding. Thuis kun je in alle rust werken en heb je de ruimte om tussendoor een boodschap te doen of te sporten.

Wij dragen bij aan jouw vitaliteit door je onder andere te voorzien in een Arbo verantwoorde thuiswerkplek, inclusief laptop en telefoon. Wij vertrouwen op jou dat de klus hoe dan ook wordt geklaard en dat je hierbij rekening houdt met jouw klant of collega's. Daar hoeven wij geen werktijden voor af te stemmen. Dat kun jij prima zelf! Bij ons kan iedereen zichzelf zijn. Waar mensen met een verschillende achtergrond samenwerken, ontstaan nieuwe inzichten. Vanuit die gedachte is iedere medewerker welkom.

Wat bieden wij

  • De functie heeft als generiek profiel vakinhoudelijk medewerker E en is gewaardeerd op schaal 6 (maximaal € 3.323,-- per maand bij een volledig dienstverband). Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Naast salaris krijg je iedere maand een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Met het IKB pas je de arbeidsvoorwaarden aan naar jouw eigen omstandigheden en wensen. Anders gezegd: je bepaalt zelf waarvoor je het geld gebruikt.
  • Wij vergoeden € 0,21 per kilometer met en een maximum van 70 kilometer enkele reis. Je krijgt bij ons een thuiswerk- en internetvergoeding van € 3,- netto per dag voor de dagen dat je niet op kantoor werkt.
  • Je krijgt 27 vakantiedagen op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
  • Werken bij een organisatie waar medewerkers zich gelukkig voelen. In het gehouden geluksonderzoek geven de medewerkers een score van 7.3 voor werkgeluk.
  • Je bent verzekerd van je pensioen tegen een zo'n laag mogelijke premie bij pensioenfonds ABP. De beleggingen van dit pensioenfonds dragen bij aan een duurzame wereld.
  • Je kunt met korting een zorgverzekering afsluiten bij CZ, IZA of Menzis. Daarnaast ontvang je jaarlijks een tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering. Ook als je niet deelneemt aan onze collectieve verzekering.

Wil je meer informatie en/of van gedachten wisselen over de inhoud van deze functie, dan kun je contact opnemen met Gaby Kolmus, teamleider Jeugd en gezin.
Voor informatie over de procedure kun je terecht bij Annet Okkerse, beleidsadviseur HRM.
Zij zijn beiden bereikbaar op telefoonnummer 14 0187.

Solliciteren

Spreekt deze functie je aan en voldoet je profiel aan de eisen? Wil jij onze organisatie nog beter maken? Geweldig, dan zijn wij op zoek naar jou en nodigen wij je van harte uit om te reageren! Je kunt tot en met 24 januari 2024 je belangstelling kenbaar maken. Dat kan door je schriftelijke motivatie, in combinatie met een actueel curriculum vitae te mailen naar: .



Functie:backoffice medewerker
Startdatum:08-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3323 – 3323
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Goeree-Overflakkee via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeree-Overflakkeekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeree-overflakkeekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Goeree-Overflakkee
  2. Medewerker Backoffice Gemeente Goeree-Overflakkee 08-01-2024

Bekijk ook andere vacatures